VesitehrasLogo

Tampereen veden asiakaslehti

1/2018

Huom! Sinulla on käytössäsi Internet Explorerin vanha versio. Tämä nettilehti on optimoitu Explorerin uudemmille versioille. Suosittelemme selaimen päivitystä myös tietoturvasyistä.

Tampereen Veden verkkosivuilla on julkaistu helppokäyttöinen järjestelmä, jonka kautta asiakkaat voivat antaa palautetta ja kysyä vesihuoltoon liittyvistä asioista. 

Asiakas voi valita, koskeeko hänen palautteensa veden laatua, verkoston rakentamista ja kunnossapitoa, liittymistä vesijohtoverkostoon, laskutusta ja sopimuksia, jätevesien käsittelyä tai jotain muuta, kuten tiedottamista ja sähköisiä palveluja. Kunkin aihealueen kysymykset ja palautteet ohjataan juuri näistä asioista vastaaville henkilöille.

– Palautelomakkeessa on kartta, johon asiakas voi halutessaan merkitä, missä asia tai mahdollinen ongelma on havaittu. Jos asiakas antaa lomakkeessa yhteystietonsa, hän saa myös henkilökohtaisen vastauksen kysymyksiinsä, kertoo laatujärjestelmävastaava Liisa Mustaniemi.

Tampereen Vesi käsittelee palautteita ja yhteydenottoja arkisin asiakaspalvelun aukioloaikoina. Palautejärjestelmä löytyy osoitteesta: www.tampereenvesi.fi/palaute

TK mediatalo - Asiakaslehti verkossa