VesitehrasLogo

Tampereen veden asiakaslehti

1/2021

Huom! Sinulla on käytössäsi Internet Explorerin vanha versio. Tämä nettilehti on optimoitu Explorerin uudemmille versioille. Suosittelemme selaimen päivitystä myös tietoturvasyistä.

Tampereen kaupungin Ollaan ihmisiksi -kampanjalla halutaan vaikuttaa työntekijöiden työrauhaan ja työn kunnioitukseen. Asiakastyötä tekevälle kaupungin henkilöstölle asiakkaiden kohtaaminen ja arjen tilanteissa auttaminen ovat palkitseva osa työtä. Asiallinen kriittinen palaute on tärkeää, mutta epäasiallinen käytös työntekijöitä kohtaan ei ole hyväksyttävää.

Tampereen Veden verkostorakentamisen ja kunnossapidon ryhmässä vesihuoltoasentajana työskentelevä Rami tapaa usein uteliaita kaupunkilaisia.

On luonnollista, että ihmiset haluavat tietää, mistä on kyse, mutta Rami toivoo, että muistettaisiin hyvät käytöstavat. Vaikka vastapuoli lähestyisi kärkkäin kommentein, Rami pyrkii vastaamaan kysymyksiin aina rauhallisesti ja asiallisesti.

– Useimmiten keskustelemalla ja perustelemalla ihmisen mieli rauhoittuu, kun hän saa tietää korjausaikataulun ja sen, kuinka kauan vedet voivat olla poikki.

#ollaanihmisiksi
tampere.fi/ollaanihmisiksi

TK mediatalo - Asiakaslehti verkossa