VesitehrasLogo

Tampereen veden asiakaslehti

1/2018

Huom! Sinulla on käytössäsi Internet Explorerin vanha versio. Tämä nettilehti on optimoitu Explorerin uudemmille versioille. Suosittelemme selaimen päivitystä myös tietoturvasyistä.

Jokavuotiseen tapaan Tampereen Veden kotitalousasiakkailta on jälleen kysytty heidän tyytyväisyyttään yhtiön toimintaan ja palveluihin. 

Taloustutkimus Oy:n puhelimitse tekemään kyselyyn osallistui noin 200 asiakasta touko-elokuussa.

– Tutkimustulosten perusteella asiakastyytyväisyyden kokonaisarvosana on parantunut edelliskerrasta. Kouluarvosanoilla mitattuna se oli nyt 8,6 eli jo lähellä kiitettävää, sanoo suunnittelupäällikkö Heidi Rauhamäki.

Asiakkaat olivat tyytyväisimpiä veden toimitusvarmuuteen, vedenjakelukatkosten vähäiseen määrään sekä veden laatutekijöistä veden hajuun ja väriin. He myös kokivat Tampereen Veden toiminnan uskottavuuden ja asiakaspalvelun parantuneen.

Vastauksissa tuli esille myös kehityskohteita. Arvostelua saivat osakseen viemärien toiminta ja hajuttomuus, yleinen tiedotustoiminta ja hinnoittelu. Tampereen Vesi aikoo jatkossa kiinnittää näihin kohtiin erityistä huomiota.

– Verkostopuolemme etsii ratkaisuja viemärien toimintavarmuuden parantamiseksi. Tiedotusta olemme jo kehittäneet uusimalla nettisivumme. Ne on suunniteltu rakenteeltaan helppokäyttöisiksi, ja ne vastaavat entistä paremmin asiakkaiden tiedontarpeisiin, Rauhamäki kertoo.

vesitehras kansi 18 01

TK mediatalo - Asiakaslehti verkossa